PR n.a.v. Facebook update The Fat Dog

Een jaar na de opening van RON gastrobar lanceert Ron Blaauw weer een nieuw concept; The Fat Dog. De Facebook pagina van RON gastrobar had de primeur: OPENING SOON: THE FAT DOG. Het bericht bereikte 25.000 mensen, kreeg meer dan 1.000 likes en werd massaal overgenomen in de pers.

Noem ’t een wijn/cocktailbar, noem ’t een hotdogtent; ’t kan allebei. Geïnspireerd door Bubbledogs in Londen – a champagnebar that does not serve caviar  – start Ron Blaauw binnenkort een nieuw concept in de Pijp, genaamd The Fat Dog. Bij The Fat Dog kun je terecht voor ambachtelijke hotdogs met de meest heerlijke toppings onder het genot van bubbels, een goed glas wijn of gin tonic. Oftewel: the best of 2 worlds. Wordt vervolgd…

Klant

Ron Blaauw

De opdracht

Maak de opening van The Fat Dog bekend via Facebook.

Vaardigheden

  • Content management

Teamleden

  • Wouter
  • Ruud

Meer cases